Bij de standaard cloud pakketten zitten vele onderdelen inbegrepen. Te denken valt aan een compleet control panel die wij beheren en elke dag in de gaten houden. Zo zorgen we dat je hosting altijd online is. Daarnaast verzorgen wij natuurlijk ook alle updates van je cloud hosting en kunnen we eventueel ook je webshop updaten.
Standaard is ook inbegrepen dat je via je controlepaneel zelf e-mailadressen kunt aanmaken en leveren wij een uitgebreid statistiekensysteem zodat je altijd weet wie er op je webshop hebben gekeken. We denken daarnaast graag met je mee als het gaat om promotie van je webwinkel en proberen je natuurlijk met de juiste SEO (zoekmachinekwaliteit) op de beste plaats op Google te krijgen.
Naast al deze standaard opties hebben we bij Hosting Network ook de mogelijkheid om je pakket uit te breiden. Zo kunnen we je voorzien van een speciale Cache plugin (Varnish) en leveren we natuurlijk SSL-Certificaten voor de beste bereikbaarheid en veiligheid van je webshop.
Ook kunnen we je helpen bij het beheer van je webshop. Hiervoor bieden wij servicecontracten aan waarbij we bereikbaar zijn voor al je vragen. Hoe uitgebreider het support contract, hoe meer we voor je doen. Standaard zijn we per e-mail natuurlijk 24 uur per dag, 7 dagen per week voor al onze klanten bereikbaar. Wil je echter ook volledige support op je webshop en op de software zoals PrestaShop? Dan dien je een servicecontract af te nemen.
Als laatste bieden we ook vele modules, plugins en add-ons voor je webshop. We installeren deze, onderhouden deze en zorgen voor de beste support. Daarnaast kun je het analyse-systeem ook verder uitbreiden om nog meer informatie te vergaren over je webshop en de potentiële klanten die je webshop bezoeken.