Afgelopen maanden waren voor vele bedrijven lastig, wij hebben daarom hard gewerkt om voor veel bedrijven de diensten nog toegankelijker, sneller en beter te maken. Ook wij zijn helaas genoodzaakt een aantal wijzigingen door te voeren om het voor ons als bedrijf gemakkelijker te maken.
Nieuwe website
Laten we met het leukste nieuws beginnen: We hebben een gloednieuwe website met een speciaal onderdeel voor onze klanten. Zo kun je gemakkelijk alle logins van onze hosting en support bij elkaar vinden. Ga naar hostingnetwork.nl voor meer informatie en het bekijken van onze nieuwe website.
Prijswijzigingen
De prijs van onze hostingpakketten zijn goedkoper geworden en ook SSL-Certificaten hebben prachtige nieuwe prijzen gekregen. Voor onze klanten met een enorme lijst aan domeinnamen is er helaas voor gekozen de pakketprijzen eruit te halen. Alle klanten betalen dus nu dezelfde prijs voor domeinnamen. Het goede nieuws is dat ook die domeinnamen in prijs omlaag zijn gegaan. Mocht je hier vragen over hebben kun je ons altijd een bericht sturen op sales@hostingnetwork.nl. Ook in December zullen wij een aantal mooie aanbiedingen presenteren.
Nieuw Support Center
Vanaf heden werken wij met een gloednieuw support center. Naast BeheerCentraal.nl heb je nu ook de mogelijkheid om in te loggen op hostingnetwork.support om je tickets te bekijken, problemen met onze diensten te zien en het meest belangrijke: onze serverstatus en eventueel onderhoud aan onze systemen te bekijken. In de komende weken vullen wij deze pagina’s ook met de meest gestelde vragen en hun antwoorden zodat je altijd snel antwoorden bij de hand hebt.
Nieuw telefoonsysteem
De afgelopen maanden hadden wij af en toe enkele problemen met ons telefoonsysteem. Daarom hebben wij er voor gekozen om een compleet nieuw keuzemenu en telefoonsysteem aan te schaffen. We zijn telefonisch bereikbaar op 085 – 130 230 3 voor al je vragen en opmerkingen.
Ook hebben wij een nieuw keuzemenu:
Toets 1 voor de afdeling Support (Helpdesk)
Toets 2 voor de afdeling Administratie
Toets 3 voor de afdeling Sales
Toets 4 voor de Domeinnamen & SSL Certificaten
Toets 5 voor ICT & Infra
Toets 6 voor overige vragen
Toets 9 voor Spoed (wanneer je website offline is)
Nieuwe openingstijden
Door het coronavirus hebben wij (helaas) ook maatregelen moeten nemen. Als klant merk je hier gelukkig weinig van.
Echter zijn er vanaf vandaag nieuwe openingstijden die wij tevens op onze vernieuwde website hebben gemeld.
Wij zijn dagelijks bereikbaar van 12:00 uur t/m 18:00 uur. Tijdens deze tijden zijn wij telefonisch en per Whatsapp bereikbaar.
Heb je toch vragen? Dan zijn we natuurlijk wel gewoon bereikbaar per mail. 24 uur per dag, 7 dagen per week kun je ons een mail sturen op support@hostingnetwork.nl voor al je vragen. De openingstijden gelden dus alleen voor telefonisch contact en contact per Whatsapp.
Ook de afdelingen Administratie en Sales zijn alleen tijdens kantooruren geopend en bereikbaar.
Dagelijks (ook in het weekend) tussen 12:00 uur en 18:00 uur kun je ons dus bellen, mailen en bereiken via Whatsapp.
Buiten deze tijden zijn wij bereikbaar per e-mail. Voor spoedvragen kun je ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen maar enkel en alleen wanneer je website echt totaal niet bereikbaar is. Wel zo handig!
Bereikbaar via e-mail
Hosting Network maakt het graag makkelijk. Daarom kom je snel en gemakkelijk in contact met de juiste afdeling door het juiste e-mailadres te gebruiken:
Afdeling Support (Helpdesk) | support@hostingnetwork.nl |
Afdeling Administratie | administratie@hostingnetwork.nl |
Afdeling Sales | sales@hostingnetwork.nl |
Afdeling Domeinnamen & SSL | domains@hostingnetwork.nl |
Afdeling ICT & Infra | ict@hostingnetwork.nl |
VPS (Virtual Private Server) | vps@hostingnetwork.nl |
Dedicated Servers | dedicated@hostingnetwork.nl |
Abuse (problemen bij e-mail) | abuse@hostingnetwork.nl |
Covid-19
Het coronavirus heeft op vele bedrijven een enorme impact. Wij komen je als klant dan ook graag tegemoet mocht je problemen hebben met betalingen of andere vragen hebben. Je mag ons altijd een e-mail sturen om even te praten, te overleggen of uitstel van betaling aan te vragen, wij vinden dat geen enkel probleem. Ook zullen we in de maand December een aantal mooie acties introduceren om je tegemoet te komen in verband met alle maatregelen. Wij staan altijd voor je klaar, schroom niet om ons een bericht te sturen, te mailen of telefonisch te benaderen. Wij staan graag voor je klaar.
Wij wensen al onze klanten heel veel sterkte in deze heftige periode en hopen dat we snel weer terug naar het “oude normaal” mogen.
Desondanks staan we voor je klaar en zijn we gewoon bereikbaar! We’ve got your back als het gaat om hosting en online dienstverlening.